Mervetns ilk gidiyorsun önce doğumhaneye alıyor ebe açılık durumuna bakıyor sonra sancı odasına geliyorsun orda bekliyorsun nst ye bağlıyorlar sancı sıklığına göre ara ara doğumhaneye götürüp açıklığa bakıyorlar en son artık açıklık arttığında suyum gelmemişti suyumu patlattılar yarım saat falan daha bekledim nst de sonra doktor doğuma aldı öyle gelişti. Eğer ilk doğumunsa benden sana tavsiye sancın geldiğinde çekebildiğin kadar evde Çek. Hareketler yaparak bi şekilde karşılıyor insan sancıyı evde daha kolay. Hastanede nst ye bağlı yattığın yerde çok daha fazla hissediliyor. Ben bi ara hemşirelere bağırdım artık çözün beni bundan ben size söylerim diye öylr çözdüler beni de oturdum kalktım sancı geldikçe biraz daha az hissedilir oldu. Suyun gelmeden doğum başlamıyor zaten o yüzden evde dayanabildiğin kadar dayanmanı tavsiye ederim.