Biz şuan 19+4 deyiz 20. Haftaya gidiyoruz benim bebiş 17. Haftada pıt pıt atmaya başladı ve şuan sabah uyanır uyanmaz vurmaya başlıyor hele akşam olunca resmen çıldırıyor oynamaktan sanırım çok zayıf olduğum için ve göbüşüm çok az var bazen çok sert vuruyor ve canım acıyor 🤕 şimdiden korkmaya başladım ilerleyen dönemde daha da büyüyecek nasıl sert vuracak 😳 daha minicik ama bakan herkes yumruk yada tekmeleri gözle görüyor sanki çok incecik bir derim var kalkıp kalkıp iniyor o göbek çok merak ediyorum normal mi 🫣