BasimAgriyor şöyle düşünüyorum. Kimse bizi özel hastaneye zorla götürmüyor, bedava devlet hastanesi var. Özel hastane en başında bir fiyat söylüyor zaten, onun dışında para alanı hiç duymadım. Hastanenin doğum ücreti süpriz değil sonuçta baştan belli. Hastane 25 bin dedi ve kabul ederek kendi isteğimizle rahat bir doğum için o hastanede doğum yaptık. Sonra da para fazla bana geri verin demek etik değil.