Kızlar gece mide bulantısı, eklem ağrısı, boğaz ağrısı şikayetiyle acile gittim üst solunum enfeksiyonu dediler serumla kendime geldim ama öğlen bi istifra etmeye başladım bide ateşim çıktı hala var ıslak bezlerde duruyorum serum aldım diye fazla bişey kullanmıyım diye evdeyim valla iyi mi yapıyorum kötümü bilemedim salgın varmış galiba başına gelen var mı bu aralar resmen dökülüyorum ya bu ne