Bbbsr ben de öyleyim böyle bi enerji geliyormuş ikinci trimesterda hiç ne zaman uğrucak o enerji bilmiyorum😂 18+3 dayım ben de. Çok çabuk yoruluyorum,halsizleşiyorum. Kurban bayramında da çok yoruldum valla. İş de başlayacak şimdi😂 Kanım düşük benim de kan hapı içiyorum. Açlık ve kan etkili bence