Nur_Gulec Sevval0308 bu arada demin baktım nişanım gelmiş su gelmedi ağrılar devam ediyor bebek hareketleri azaldı sanırım yarına doğurucam 😅
Sevval0308 Nur_Gulec ay ne güzel hayırlı olsun darısı başıma afsgsgs ben her tuvalete umutla gidiyorum afsfsgs
Beyabann38 Sevval0308 hahaha :)) aman yok valla zor şu son günler son 12 gün diye bekliyorum ama gelse keşke
Sevval0308 Beyabann38 son 7 bu gece itibariyle.acaba ne dicek doktorum Çarşamba felan giderim suniye başlatalım felan der mi acaba. Birde maddi kısmını düşünmekten patlıcam artık normal doğuma bu kadar para vermek beni yoruyor afsgsg
Beyabann38 Sevval0308 bende salı günü gudicem inş doktoruma ama ne açılmam var nede oyle uzun sancılarım var. Sadece kramp girmekle meşgul şu aralar vücudum😀
Sevval0308 Nur_Gulec tabi cnm orası öyle zaten aminn🥰hiç bir belirtim var mıydı yoksa direkt gittin aa merhaba nisan mi oldun😂😂