Kiymetcetinel Kızlar gebelik kesem görünüyor ama içinde henüz bebek görünmüyor 10 gün sonra tekrar gel dedi , böyle bir durum yaşayan var mı
Deletedmom_103 Kiymetcetinel çok normal çünkü şu an tohumdan bile küçük görünmez. Bizede aynısı dendi. 10 gün sonra kalp atışını da duyarsınız
Kiymetcetinel Doktor aşırı korkuttu beni sağlıksız gebelik olabilir diye, epey kabaydı zaten bir daha ona gitmeyeceğim ama içimi çok rahatlattınız teşekkür ediyorum 🙏🏻🙏🏻🧡🙈
Deletedmom_103 Kiymetcetinel hayırlısı olsun, doktoru değiştirin muhakkak o zaman. Çünkü aynısı başıma geldi ertesi gün başka doktora gitmek zorunda kaldım ve bebeğimide kalp atışını da sorunsuz duyduk 10 gün sonrasında da. Şu an 17+3üz 🌺
Kiymetcetinel Deletedmom_103 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinnn 🙏🏻mutlaka gidicem 3 gün daha bekleyeyim
Deletedmom_103 FKRKS29 5+5de devlet hastanesinde doktor söyledi ve usgde 5+1 görünüyo dedi. Ertesi gün özele gittiğimde herşey yolunda günüde yerinde uyumlu demiştir
Kiymetcetinel Deletedmom_103 bu devlet hastanelerinde ki doktor sorunları nedir gerçekten anlayamıyorum 😃 insanları krize sokarlar benden önce ve sonrasında muayenede kaç kişi üzgün ayrıldı herkestemi sorun var peh 😃😃
Kiymetcetinel FKRKS29 15 Mayıs ama o tarihten hesaplayınca 6 hafta olması gerekiyor ama benim ki 6 haftalık gibi degil
FKRKS29 Kiymetcetinel 6 haftalık degise 2 hafta aşağı çekme şansı var en fazla 4 haftaliksinizdir 2 haftalık olsa kese bile zor gözükür diye düşünüyorum ben şuan 8+3 um kesem 5+5te gözüktü sıkıntı yapilcak durum yok bence