Drsnbyfatma Kızlar süt filan içiyorum ama kaynara yakın ısıtıyorum soğuk ve ılık içemiyorum bebeği etkiler mi
SevgiTkn Drsnbyfatma Sütü marketten alıyorsan kaynatmana gerek yok canım. Ama pastörize edilmemiş süt ise kaynat tabiki. Çok sıcak da içme çok soğuk da içme. Bende geçen gün buna benzer bir. Post açmıştım 😊
Drsnbyfatma SevgiTkn soğuk veya ılık içmeyi sevmiyorum canım ondan dedim Bebeğe sıkıntı olur mu diye 🙏🏻Teşekkür ederim cevabın için 😘