Kızlar benim bugün belim ağrıyodu gündüz akşamda belimden kasıklarıma doğru bi ağrı hissediyorum böyle 20 sn felan sürüyo sonra geçiyo düzenini takip etmedim ama sanırım 1 saat yada 45 dk da bir oluyo acaba ben bugün çok yoruldum diyemi öyle oldu bilmiyorum sancı tam olarak nasıl oluyo onuda bilmiyorum nişan veya suyumda gelmedi bilgisi olanlar bana yardımcı olabilir mi lütfen ????