kızlaaaar naptıysam olmadı ya 4 gündür çıkmamıstım bugün artık kramp yaptı çok kötüydü yaa ilk doğumumda bile böyle bi ağrı cekmesim doğuruyom mu acaba dedim ama yok doğurmuyom. kramplar geçti ama rahatsız hissettiriyor. dubhalac kullandıysanız ne şekilde kullandınız ya sabah bir ölçek aldım ama yok hala tık yok