Kızlar selamlar iyi bayramlar 🍬🍬🍬 yarın 28 haftalık olucaz Allah izin verirse birkaç haftadır hareketleri çok iyiydi ama şu 1 haftadır çok az hissediyorum ve aşağı da hissediyorum. Bu hafta aşırı yorucu geçti sürekli ayaktaydım birazda stresli bir hafta geçirdim acaba o yüzden mi böyle azaldı? bayram nedeniyle doktora da gidemedim içim çok kötü çok üzülüyorum bişey olacak diye aklım çıkıyor.