babyasyanil Kızlar devlet hastanesinde doğum yapmadım ama aylık takibi yapıyor mu devlet hastaneleri?
babyasyanil Nurr_22_22 kimliği cıksında alayım bari özeller uçmuş bugün götürdük hem doktor yok telefonla arayıp 1000₺ lik tahlil istedi çocuğu görmeden resmen soygunculuk
cennetinsusu babyasyanil Benim gittiğim hastane 1 ay boyunca kimliksiz bakıyordu. 1 ay dolunca randevu alıp gelin demişlerdi. Biz kimliği çıkarmıştık ama randevu almayınca da baktılar 1 ay içinde Gideceğiniz hastaneyi arayıp sorabilirsiniz bakıyorlardır belki