37+4 reyiz son 17 kaldı bir prenses bekliyorum 4 gündür sancım düzensiz kasılmalarım ve ağrım oluyor acile gittim 40 arası çıkıyor o da yok kabul ediliyor dünden beri de karnımın üzeri boş kasıklarımın orada hissediyorum normalde hep yukarda olurdu ayakları alt tarafım da sızlıyor arada karın düşmesi diye buna diyorlar herhalde karın düştükten ne zaman dsonra doğum olur ki heyecanla bekliyorum 🤗