Nihannnnn55t ya ilaçlar ağır geldi ,ya insülin direnciniz var ondan gelişmiyordur ya da yumurtaların kalitesi düşük ,bi ihtimal daha var embriyologun iyi olmaması .. instagramda Osman develioğluna bi bakın bu konuda çok başarıları oluyor ,protokol değişikliği yaparak doğruyu buluyor sonunda