Kanala yerleşmeye çalışıyorlar bana dediler aynısı bende de vardı durup geçmesini bekliyordum şimdi de kanala inince bacaklarımı istemsiz bazen ayırıp yürüyorum fark edince düzeltmeye çalışıyorum penguen gibi oluyor sizinde bebiş öyle olması lazım ama hastaneye gitmek sizin tercihiniz ben gitmedim muayene günümü bekledim bir ay öyle acıyla yaşadım sonra doktoruma sordum normal dedi