Merhaba arkdaşlar ben 12 gün önce ovitrelle yaptırdım. 2 adet olgunlaşan yumurtalarım vardı. Beklenen adet tarihimden de bir kaç gün geçti. Acaba bu iğnenin kist yapma ihtimali var mı? Çünkü benim yumurta rezervim az. Bir başarısız tüp bebek denememiz de var. Gebelik testi yapıp yapmama konusunda çok kararsız kaldım. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ☺️