Bugun dogum ziyareti icin basaksehir cam ve sakuraya gittim ve cok sasirdim. Odaya babayi bile almiyorlar. Bir hastanin gunde 2 defa ziyaretci hakki var ve buna baba da dahil. Bu durum bana tuhaf geldi. Umraniye egitim arastirmada dogum yapmayi dusunuyodum. Orada da durum boyle mi acaba? Tecrubelerinizi paylasir misiniz?