babyasyanil herhangi bir sulanma gibi bişey var mı enfeksiyon belirtisi olarak
Bizimde göbek bağı 5 günlükken düştü erkenden
Sonra zibinina bulaşıyodu kan gibi biseyler
Göbek düşse bile bezin içine katma göbeği dışarda kalsın bezin üst kısmını katla öyle kapat
Bir aylık.olduk bugün ben hala öyle yapıyorum hem rahatsız etmez belini öyle
Benmde bir hafta 10 gün önce falan ağlamaktan galiba göbeğinden çok az bsey kan geldi korktum ama geçti hemen. Banyo yaptırırken giydirirken altını degsitirirken çok ağlıyor
O gün çok aşırı ağladı galiba ondan oldu
Sulu bı akıntı falan yoksa sıkıntı olmaz çok kanama yoksa bide göbek için bı fisfis vermislerdi onu düzenli kullandnmi