Elif57 Arkadaşlar selam, tüp bebek ile hamile kalıp normal doğum yapanlar var mı aramızda. Benim tüp bebek, doğum şekline karar vermedik henüz dr sen nasıl istersen öyle olur diyor. Ne yapmalıyım bilemiyorum?
Hnd3535 Elif57 çok iri bebek degilse riskiniz yoksa neden sezeryan yapasanız. Normal herşey seyrinde gider açılmanız olursa normal doğum en güzeli 😊 tüp bebekle doğum şeklinin hiç alakası yok. Sadece doktorlar kıymetli bebek diye kolaylarına gelmesi için direk sezeryan derler. Ama herkesin bebeği kıymetlidir
Mzzz Tüp bebek ile doğum şeklinin alakası olmadığını düşünüyorum çevremde tüp bebek olup normal doğum yapanı gördüm 🙏 şahsen normal doğum isterim zaten her iki yöntemdende çok korkuyorum ama normalde 1-2 gün sancı falan uğraşır sonra normal hayatına dönersin adı üstünde normal doğum vücudumuz için normal olanı bu ama tabiki normal doğum diyip son anda sezeryana alınmakta var o yüzden hayırlısı neyse o olsun valla 😇🙏