aycacnpolat17 Karnım birkaç gündür sürekli sertleşiyor 31. Haftadayız normal mi uzandığımda normale dönüyor
Papatyaa_01 aycacnpolat17 bebek kendini topluyordur yada sancıdır bir hafta sonra nst girersiniz büyük ihtimalle orda sancı felan varsa çıkar zaten