Yagmur75 Kızlar 13 haftalık hamileyim ve hurma yeme diyorlar rahim açılıyormuş öyle birşey var mı acaba terettüde kaldım 🫠👼🏻❤️
runkli0606 Yagmur75 hiç bir şey olmuyor ben hep yedim ve yiyorum abartmadıpın sürece günde 5-6 tane ye gebelikten öncede hergün yerdim hala yiyorum 33 haftadayım
Asli_bora Yagmur75 çok fazla yemezsen 3 ,4 taneyle bişey olmaz hem sağlıklı hurma hemde doğumu kolaylaştırıyor gibi bir gerçek de var zaten uygulamada da yazıyor günü yakınlaşınca
gozidk Yagmur75 valla benim diyetisyenimde doktorumda günde 2 taneden fazla yeme dedi hani çok gerekli birşey de değil ben riske atmayın derim bir hurma için
Hshfhfnn Yagmur75 Vala bencede şimdi çok yemeyin ikici hamilelimde doktorum 16 ocakta doğurma günün diye baktım hiç sancım yok bende hastaneye acile gitimde nst aldılar ve sancım yoktu doktorum 1 hafta daha beklemem gerektiğini söyledi bende gittim eve akşam oldu bende eşime bana kuru hurma al dedim doğumu kolaylastiriyormuş bende bı 15 tane falan yedim bı ïlik dış da aldım saat 3 kdr uyaniktim tam yatacaken bı anda sancım oldu dedim geçer baktım geçmiyor sanciyi hani buyuk abdestini yapar gibi hisetmistim baktım olmuyo hastaneye gitim yine muane nst derken yarım saate doğurdum yani hurmanın faydası var
Bebegim3444 Yagmur75 bende bu konuyu merak ediyordum. Aldım oyle evde duruyor 😂 eczaci arkadaşım hurma ye Rahmi besliyor ben hep yedim diyor biri yeme diyor oyle kararsız kaldım.
Aslan10 Yagmur75 canım bi hemşire olarak yazıyorum herseyin fazlası tabi zarar bende o haftalarda yim günde 2 3 tane yiyorum bünyeyi rahatlatıyor alıştırmaya çalışıyorum kendimi besleyici hemde tatlı yemektense çikolata yerine falan hurma ye kesinlikle bununla ilgili Bi sürü bilimsel yazı var başından sonuna kadar yiyebilirisn son haftalarda sayısını artırmani tavsiye ederim 35 den sonra 7 8 taneyle başla 10 15 tane ye 🥰😘 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım
TugSozTan Son haftalarda yemesi öneriliyor. İlk haftalarda bende 1-2 tane yemiştim canım istemişti son haftalarda ebeler 7-8 tane yememi söylediler
Reyh Yagmur75 hurma çok faydalı hamilelikte ben en başından beri günde 4 5 tane yerim, doğumu kolaylaştırıyor, rahmi besliyor, sayısız faydası var. Oturup 1 kilo yemeyeceğimize göre sorun olmaz 😄
Aslanmommm Yagmur75 ben canım çekti 3 tane yedim sabah uyandığımda bebiş aşağı inmişti yürüyemiyordum bidaha da tövbe ettim yemem