Gizmoo benımde 8+6sag kasıkda agrı var arada ıgne batması gıbı bı sancı oluyor bu hafta şıddetlendı agrı ama normal dıyorlar bızım 6+2kanamamız vardı ozaman hastaneye yatırdı doktorumuz kesenın yanında kanama alanı var dıye yıne ıçınıze sınmıyorsa bı gıdın ıstersenız