SKayaa Selam kızlar kardeşim 36. Haftasında dün gece ve bugün kahverengi akıntısı geldi bu nişan olabilir mi ….nişan birkere gelen birşey mi birden fazlada gelir mi bilgisi olan yazabilir mi
Sirinay SKayaa evet gittim normal dedi sancı veya su geldiği zaman gelirsin dedi açılma hiç yokmuş ama
Minau Sirinay 38+5 deyiz bizde ne nişan var ne sancı hissi hiç bi şey hissetmiyorum yada hissettiğim şey sancı mı onu da bilmiyorum sadece belim çok ağrıyor salı kontrolüm var karnım da hala yukarı da suni sancı ile filan iner mi ki aşağı ya
Sirinay Minau inanın bende sancım oluyo mu olmuyo mu bilmiyorum ilk doğum çok tecrübesizim bende hala lekeler devam ne olacak halimiz bilmiyorum 😂