Brvn47 Hanımlar 31 haftalığım bebeğim aşırı kasıyor kendini bu haftalarda bu kasılmalar normalmi yaşayan var mııı
MerveSoner45 Brvn47 bende acile gittim bunun için hiçbir sancı ağrı çıkmadı nst de yalancı sancı bu arada 35 haftalığız
Miya-m Brvn47 36 haftalığım. Son 2-3 haftadır hep kasıyor kendini toplanıyor bir yere, düzeliyor sonra . Normal herhalde sancım çıkmamıştı nst’de