Deletedmom_103 ya cevap vermeyim daha fazla diyorum ama çok merak ettiğin için merakını gideriyim bak yine dayanamadım. Öğrenmek ve Bildiklerimi paylaşmak kadar keyif veren bişey yoktur çünkü bana. Bunu bana bizzat kadın doktoru olan bir tanıdığım söyledi. Cinsiyeti öğrenip istemediği cinsiyet olan bebeğini aldırmak isteyenler bile olabiliyormuş. Atıyorum örneğin bir oğlu var, 2.bebeğini kız istiyor ama yine erkek bebeğe hamile ve aldırma düşüncesi olabiliyor (herkes için demiyorum, genelleme yapmıyorum. İstisnalardan bahsediyorum) bu zihniyette olan insanlar olabiliyor. Bunun önüne geçmek için cinsiyeti önce bile görsek aldırma süresi geçtikten sonra söylemeyi tercih ediyoruz demişti ve şöyle bi düşünürsen gayet mantıklı bir gerekçe. Ama beni itham ettiğin o yarım akıllılık durumu sende mevcut olduğu için bunun mantığını kavrayamaman normal. Yine de anlarsın diye umut ederek açıklama yaptım. Ayrıca ne günaha girerim ne Allah’ın işine karışırım. Tabiki de takdir Allah’ındır ve ondan gelene razıyız. Önemli olan sağlıklı ve hayırlı evlatlar doğurabilmek ve Allah’ım bunu herkese nasip etsin🙏 cinsiyetten daha önemli bu ama insanoğluyuz ve merakta ediyoruz, sen merak etmiyor musun acaba kızım mı olacak yoksa oğlum mu diye? İkisi de kabulundür, ikisine de sevinirsin eminim ama yine de merakta edersin. O yüzden burda ki merak eden insanları da böyle tersler gibi eleştirmen yanlış. Kimse Allah’ın işine karışmıyor sadece merak ediyor ve bunlar güzel meraklar.