Binnurr1 Kızlar 40 hafta oldu bugün az önce kasıklarıma çok kötü bi ağrı girdi hareket edemedim 2 dk falan sürdü doğum başlangıcı mı doktora gitsem mi. Suyum gelmedi ama daha
Akgnedda Binnurr1 Dakika tut sancin başlamiş olabilir allah m bir avazda kurtarsin insallah bizlerede dua et
Binnurr1 Akgnedda Amin inşallah hepimizi bir avazda kurtarsın. İlk defa böyle şiddetli ağrı oldu çok korktum zaten doğum korkumda var Allah yardım etsin inşallah 🤲