Çarşambadan beri bu şekildeyiz düzenli sancım var 70-80-90 bulabiliyor çarşamba doktorum çatı muaynesi yaptı açıklık yoktu rahim ağzı uzunluğuda iyiydi ben de çok bi ağrı hissetmiyorum sürekli yatıyorum ve sancılar için nidicart ilaç kullanıyorum doktorum yarın dönüyo şehir dışından bakalım açılma var mı