NURGUL97 Açlık hissediyorum ama yemek yiyemiyorum midemin bulantısından😔 bebeğe zararı olur mu aç kalmamın? 6+4 haftalığız. Tedirgin oldum😔
anneoluyoruuumm16 NURGUL97 yemedikce miden bulanacak miden bulandikca yiyemeyeceksin böyle bir kısır döngü canım. Ekmek simit falan yemeye calis bana bayağı iyi geliyordu. 12 haftadan sonra rahatladım ama prilam içmediğim gün kusmalarla geçiyor hala