Aryayra Kızlar Salı günü doktora gittim karından ultrason yaptırdım 5 mm kese göründü ve doktor beş haftalık dedi. Bebeği görmek için yeniden ne zaman gitmem gerekir?
Deletedmom_103 Aryayra bebeği zaten şu an göremezsinki tohum kadar kalp atışını duyarsın anca anca 9dan sonra biraz büyüyo o zaman görürsün kesenin içinde bebeği
eylulmihrasmom Aryayra benim kesem ilk 4.16 mm gibi bi şeydi 5+3te daha sonra 6.haftada kanama yaşadım doktora gittik 6+5te kalp atışı vardı bebek yoktu hala çok küçüktü 7.haftada net bebeği gördük
Deletedmom_103 Aryayra kaç haftalıksın şu an ben 6+6da duymuştum. Geç döllenmeye bağlı 7yi hatta 8i buluyor kalp atışını duyma
daisybebek eylulmihrasmom kanaman nasıldı adet gibi mi? Benim 5 haftalık kahverengi kanamam var sabah progeatan vurundum azaldı ama devam ediyor korkuyorum 😔
eylulmihrasmom Aryayra teşekkür ederim sizde sıkıntıya sokmayın kendinizi duyarsınız mutlaka garanti olsun derseniz 7.haftada gidin biz şu an 23+4 olduk
Aryayra eylulmihrasmom aslında öyle diyorum haftaya cuma tam 7 oluyor. Sadece beklemek zor geliyor işte
Mucizemibekliyorum_ Aryayra benimde öyle ben garanti olsun diye 7 den sonra gideceğim 7,5 8 haftalıkken falan yani
eylulmihrasmom daisybebek bacaklarımdan aşağı kanlar süzüldü ve kocaman bir pıhtı düşürdüm avuç içi büyüklüğünde ona rağmen bebeğim iyiydi çok şükür. progestan güzel bir iğne inşallah sıkıntı kalmaz