Kızlar meraba, 27+3 den yazıyorum benim ara sıra kahve rengi leke geliyo bayramdan önce yine gelmişti karnım çok ağrıyodu ve sertleşmişti ve hastaneye gittim kan ve idrar tahlilleri yapıldı idrar tahlillerimde az miktarda kan gözükmüş ebe hanım açılmam varmı diye baktı o sıra ve yoktu yorgunluktan olmuş doktorumu arayıp bilgilendirdi ve doktorum dinlenmemi söyledi cinselliğide yasakladı doğuma kadar progestan yazdı fakat o gün kullanmadım biraz daha iyi olduğum için ondan sonra olmamıştı lekelenmem ama şimdi tekrar oldu çok az bişey idrardan sonra peçeteye geldi bebeğin hareketli gayet iyi ama biraz kasıklarım ağrıyo bu durumu yaşayan varmı acaba korkuyorum doktorum izinde numarasıda yok arıyamıyorum