Sude korkma kuzum ben 38. Haftaya giticem 28. Haftadan beri var o ağrı erken doğum belirtisi filan değil internete takılı kalma pelvis kemiği bebek büyüdüğü için rahimin kemiklerine baskı yapıyor o yüzden o ağrı oturunca kalkamazsın düzgün yürüyemezsin kemikler acır kırılacakmış gibi olur ama az sabır bunun çözümü yok maalesef ki ama korkma hiç bi şekilde