Yaklaşık olarak 13.haftadan beri bebeğimin kipirtilarini hissediyorum.İki gün önce sanki karnımı aşağı çekiyorlar,bişey düşüyor gibi çok anlık bir şey yaşadım.çok korktum bebeğime bir şey mi oluyo acaba dedim arkadaşlarıma sordum tekme atmıştır dedi.Siddeti fazlaydı ama ağrı sancı yaşamadım.O günden beri kipirtilarini çok hissedemiyorum ona bişey olacak diye korkuyorum benim gibi yaşayan var mı ilk gebeliğim ve çok tecrübesizim🥺