zeynozey Hilalcikkk iki gebelikte de yaptırmadım, ilki sezeryan 2. De sezeryan olacak son haftalarımız😇
Mervekim Hilalcikkk ben korede yaşıyorum buradaki doktorlar tetanoz aşısı yapmıyor bende yaptırmadım 😅
Annesii23 Hilalcikkk ben ilk çocuğumda yaptırmadım bunda da düşünmüyorum hamileyken aşı yaptırmak içime sinmiyo nedense .
Hsrt80 Gebelikte yapiliyor 20 haftadan sonra diğer cocuklarimda yaotirdim 16+5 haftalik olduk zamani gekince evet yaptiricam
peri5860 Tetanoz yapılsa ne olur yapılmasa ne olur mesela ben yaptırdım sağlık ocağındaki ebe gerekli dedi doktor dedi de. Hep bir ön yargı var onu sormak için yazıyorum nedeni ne yani ? İnsan endişe duyuyor yaptırmadım diyenleri görünce
Bulbulyuvasi peri5860 binde bir ihtimal kordonu kestikleri makasın paslı olması ama ne olur ne olmaz diye ben bir doz da olsa yaptırdım. Sonuçta kendim de paslı bir şeye dokunduğumda geçebilir bebişe
Tugbayildiz21 Hilalcikkk bana o zamanki doktorum İstanbul’da ve hastanede doğum yapacaksan gerek yok dedi(çok saçma bir bakış açısı hayat bu ne olacağı belli olmaz) zaten sonra o doktoru değiştirdim. Çok güvendiğim perinatolog doktoruma sordum kesinlikle yaptır dedi o zaman İstanbul’da aşı yoktı depremden dolayı oraya yollamışlar kendi imkanlarımla buldum yaptırdım ilkini ikinciye gelmişti sağlık ocağında yaptırdım.