Eyeyli42 yani benimki çoğul gebelikti o yüzden genel anestezi yapmayalım dedi bende tamam dedim fakat vucudum hemen uyuşmadi sırtımdan iğne yaptilar ama ben hiç hissetmedim ve malesef benimki tam uyusmadan ameliyata başlayınca bende çığlıklar koptu sonra direk burnuma oksijen verdiler uyudum onun haricinde ameliyatımda hiçbir sorun olmadı ve Beşiz hamileydim.