prensesannesi_2227 sedam94 vala bnmde 6 gün vardı adetıme yaptm 5 tane test 3 u bundan 2 sı kaset hepsınde cizgi cıktı hemde bellı olyodu dunden berı kahve pembe kanamam var pzrtesı kan vercm hc bsy anlmdm 😒 gebeysem nden kanamam olyo degılsem nden testler cizgi cıkyo
sedam94 Pamuk inşallah cnm 🌼 herkesin hayalet çizgisi çok net bı benimki var gibi de yok gibi de sinir oldum kendi kendime 😅
HaticeNur16 sedam94 https://mutluresim.com/image/nAjbn0 Benimkide öyle bu 9 gün kala yapmıştım bugün de yaptım ama çekemedim acelem vardı muhtemelen kontrol çizgisi tam ortada çıktı anlam veremedim adetim gecikene kadar bidaha yapmıcam muhtemelen yok zaten
sedam94 HaticeNur16 benimki de öyle muhtemelen olumsuz. Siz 9 gün önce yapmışsınız belki sizin koyulasmistir
prensesannesi_2227 nefessmommm bnde oyke dusunyorm 4gun devam edıyor ara ara kan verdm bgun bakalım artık