Kızlarrr nasılsınz ne zaman öğrendiniz bebisinizi kaçıncı gebeliginiz nerde yaşıyorsunuz ve yaşınız kaç hadi biraz sevinç paylaşalım sohbet edelim ben 21 yaşındaym 4.gebeligim 2 yaşında büyük oglum8 aylık küçük oğlum var üç ay önce kürtaj oldum o 3. Gebeligimdi bunla 4 oldu şuan herşey yolunda ilerliyor şükür Aksaray’da yaşıyorum devlet hastanesine gidiyorum acil bsey olunca doğum salonuna kadın dogumdan randevu al gel diolar ama randevu bulamıyorum betam en son Çarşamba gunu 381 di şuan kaç bilmiyorum bu değere göre kaç haftalık gebe olmuş oluyorum acaba 🥰🥰