aysu2015 Bayanlar Merhaba, 16 haftalik olduk bu hafta gittiğimiz kontrolde doktorumuz kan ilacı na basladkmi ddi Hayır ddim bana kan ilacı verdi Feramat adı 1 defa ıctim ve cok mide bulantısı yaptı 1 gün boyunca o bulantı geçmedi bilgisi olan var mı kullanmak şart mii ? kan değerlerimde düşüklük falan da yok benim
Bebegimibeklerken__ aysu2015 benim de yok ama kana çok ihtiyacımız oluyormuş şimdi de Doğumdan sonra da. O yüzden kullanın derim
zge_frdi aysu2015 kan degero bir anda o kadar cabuk düşüyor ki kullanmak gerekiyor. Doktora tekrat gidip bulanti yapti derseniz baska bir kan ilaci verir ben mesala gyno kullaniyorum hiçbir sorun olmadi