2oglusssannesii yesmkaya-3 genelde 37 en geç 38 ama beni devlet hastanesi 40+1 de almıştı üstelik ileri derecede böbreklerimde büyüme olmasına rağmen
Elfakca yesmkaya-3 normalde 38 den sonra alıyorlar ama bebek emme refleksini 39 da tam olarak tamamlıyor o yüzden bence 39 ve sonrası en iyisi tabi bı rahatsizligin yoksa