2suprizbebek Secilasya 31 temmuz 1 agustos görünüyor muhtemel dogum. İlk bebek normali 2. De normal dogsun istiyorum. İlk bebekte çatı muayenem tam 40. Haftamda yapıldı. Çünkü normal dogurucam dedim. Çatı muayenesi bazen dogum başlatıyor. O yüzden doktorum 40. Haftamda yaptım 1 cm acıklıkla suni sancı verip doğurttu
Ogretmenms Kızlar bişy sorcm ben 34+0 dayım ve bnce doğuma 4 hafta falan var ortalama olarak. Ama doktorum geçen gün daha iki aya yakın zaman var falan dedi ben şaşırdım açıkçası. Siz doğum tarihinizi nasıl biliyosnz?
Derya3628292 Ogretmenms sizin gibi 38 değilde 40 hafta olarak hesaplamıştır o zamanda doğuma 6 haftanız var buda 1.5 ay eder yaklaşık 2 ayı o yüzden demiştir belki 😊
Ogretmenms Derya3628292 olabilir aslında bu da çok mantıklı ama işte insan biraz daha net bir tarih duymak istiyor☺️
Derya3628292 Ogretmenms ilk doğumda maalesef o biraz zor oluyor hayırlısı neyse o olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza ☺️
runkli0606 Ogretmenms 36 yada 37 de çatı yapılıyor erken bir doğum durumu olmazsa 42 haftaya kadar doğumu bekleyenler var planlı sezaryen değilse kendini çok şartlama 38 lere psikolojik olarak iyi gelmez sana