Tubagns1508 Tecrübeli anneler doğum başladığını nasıl anlarız karın ve sırt ağrısı bunun bir belirtisi olabilir mi
dilay_06 Tubagns1508 37+6 olarak bekliyorum ama acı eşiğim yüksek ağrıdan anlamam ama suyum falan gelirse giderim hastaneye
Fatmayagiz Kasıklarıma belime bi ağrı giriyor vajinama baskı yapıyor kramp gibi. Sende de öyleyse yalancı sancılar bunlar rahim kendini doğuma yavaş yavaş hazırlıyor. 34+2 yim bende de var bunlar çünkü
Tubagns1508 Fatmayagiz bende regl ağrısı gibi hissediyordum 33. Haftada doktorum normal demişti bugün uzun süreli karın ve bel ağrısı olunca ister istemez tedirgin oldum
Tubagns1508 Fatmayagiz gerçekten de öyleymiş 🤗 Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 🌸🤲🏻