Ravza-yigit canancaglayan 40+1 oldum ben de hala hiçbir belirti bile yok sadece bel agrısı var okadar
Binnurr1 canancaglayan Bende tam 40 oldum bi ara çok şiddetli kasık ağrım oldu şimdide hafif hafif ağrılar oluyo
canancaglayan Ravza-yigit bende de bugün aşırı bel ağrısı oldu acile geldim akşam açilmam vs yok serum verdiler şuan
Julideniz edkrcy anlaşılmayacak gibi değil akıyo bildiğin ıslanıyor heryerin bacaklarıma kadar aktı 🤦♀️
edkrcy Julideniz Ne bileyim kimisi sızıntı şeklinde diyor ondan tedirgin oldum çünkü çamaşırım terliyorum ıslak oluyor hep ayırt edemem diye korkmuştum
edkrcy Julideniz Aaa kaç haftalıksınız gerçekten çok farklı birşey ya su geliyor kimisinde açılma oluyor ama bekleniliyor doğum için ben hep o an doğum olur sanardım önceden 🙈
Bebiqo Benim ağrım sancım yoktu suyum da gelmedi nişanemde olmadı ama buna rağmen en son dr kontrolümde 3 cm açılmam vardı. 40+1 de hala belirti olmayınca yatış yapıldı suni sancı verildi. 4 saat sonra normal doğumum gerçekleşmişti
Bebiqo Julideniz ama haftası dolunca da sakıncalı deniliyor bebek kakasını yapar diye o yüzden doldurulduğunda genelde suni sancıyla başlatıyolar. Ben ilk doğumumu da ikinci doğumumu da suni sancı verilerek normal doğum olarak gerçekleştirdim. Yine doktorunuz daha iyi bilir tabi sağlıkla alın inşallah kucağınıza