Kbraosman böbrek ağrısından bende yattım üç gün hastanede doktorum ağrın olduğu zaman alabilirsin demişti zaman zaman bende kullanıyorum ağrı kesici herhangi bi sıkıntı olacağını sanmıyorum bu 9 aylık süreçte o kadar çok rahatsızlandım ki gerek böbreklerim gerek grip ve hepsi ağır şekilde oldu üç defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ilaçlar hamilelere göre formlandığı için sıkıntı olacağını sanmıyorum