edaozdxx hamilelikte çörek otu kullanılmaması gerektiğini duymuştum yani doktorumda söyledi rahimdeki kasları uyardığı için hamilelikte kullanmamalısın demişti. Ayrıca nette de böyle bir bilgi var.
"Çörek otu hamile kalma ihtimalini yükseltmeye
yardımcı olan doğal bir destektir. Hamilelikten önce 6 – 8 ay süreyle çörek otu
kullanılır. Çörek otu rahimdeki kasları uyarır. Bu nedenle hamile kalındığı
öğrenildiğinde, düşük riskinin önüne geçilebilmek için çörek otu takviyesine
ara verilir. Doğuma 1-2 gün kala kullanıma tekrar başlanır, emzirme dönemi
boyunca kullanılmaya devam edilir ve emzirme süresi olabildiğince uzatılmalıdır.
Böylece anne ve çocuk sağlığı olumsuz etkilenmemiş olur."