Cgdmustn Kızlar 7 haftalık hamile sayılırım hiç yemek yiyemiyorum cok açım :( hiç yemek yiyesim yok mide bulantısı yüzünden , ne yiyorsunuz
Ao526- Cgdmustn o haftalarda benimde mide bulantım çok üst seviyedeydi. Doktorum Prilam dr isimli bir ilaç verdi. Onun sayesinde bulantım geçti ve yemek yemeye başladım 🙏🏻 Doktorunuza bu ilacı danışabilirsiniz
Madamerose Cgdmustn acile gidip serum taktir daha başındasın hamileliginin birkaç hafta böyle gidecek doktoruna da söyleyince mutlaka bir bulantı ilacı yazar bence ama Allah yardımcın olsun
Cgdmustn Ao526- doktor vermedi cok kusman yoksa dedi hafta içi söyleyeceğim ilacı yazdırayım yemek yemeği özledim :(
Rabiaddkglu06 Çok kötüysen canım doktorundan ilaç yazmasını isteyebilirsin bende öyle kötü oluyordum bana prilam yazmıştı doktorum suandada arada bir midem bulanıyor karpuz ve süt iyi gelmişti bana.
Cgdmustn Rabiaddkglu06 çok kusman olmadığı sürece ilacı vermeyim dedi doktor , bayramım kötü geçti açlıktan bayılacağım da ne zaman bakalım
Ao526- Cgdmustn Kusmak daha tehlikeli vücudun sıvı kaybedebilir serum vs tedavisi oluyor ondan önce bu ilacı vereyim demişti bana 🙏🏻 Umuyorum bir an önce bulantınız biter, iştahınız yerine gelir
Cgdmustn Madamerose pazartesi görüşeceğim doktorla olmadı serum takarlar sonra ilaca başlarım su bile içemiyorum midem bulanacak diye zor geçiyor ilk haftalar
Madamerose Cgdmustn ah ahh en iyi ben anlarım ben 14 kilo verdim o dönemlerde o yüzden hiç vakit kaybetme git acilden giriş yap Türkiye de bu işler daha kolay o yüzden canına yazık en azından birkaç saat bulantı geçer ve akşama bir şeyler yiyebilirsin
Cgdmustn Madamerose sigara böreği yedim biraz, şimdi yoğurtlu bişeyler yiyeceğim bakalım çok zorlanırsam acilden giriş yaparım serum taktırırım cok zor ilk haftalar biteydi
Sanathanim İlk haftalarımı hiç hatırlamak istemiyorum 😩 Ben yoğurt, meyve, patates püresi vs yiyordum
Cgdmustn Ao526- inşallah yemeği çok seven biri olan yiyemeyince ağlıyorum açım diye , annemden yemek istedim bakalım yiyebilecek miyim Hep yoğurtlu bişeyler yemeğe çalışıyorum pazartesiye kadar dayanayım doktora giderim ilacı kesin alırım
BetulMom Bende aynı böyle hissediyorum,az önce yemeği yarım bırakıp yattım yine .prilamı gece yatarken içiyorum ama gün içinde hiç bişey yemek istemiyorum 😩