Nerfemm Sibel_72 benim normal kangurumnvardi ilk bebegimde pek kullanmadım açikcasi 1 2 kere kullandim oda sirf kullanmis olmak icin. Kıs bebegi idi gerek olmadı simdide yaz bebegı olacak ama tam kanguruluk dönemi yine kışa denk gelecek o yuzden gerek duymadım almadim
Hizligonzales Sibel_72 normal kangurulardan vardi ama cok zor valla ben markete giderken falan takiyodum ama insanin sirti falan kalmio asiri agriyor bence gerek yok yani bebek arabasina bindir rahat rahat gotur getir. Bana gore hic kullanisli gelmedi.
Nazlimom Sibel_72 mamadush almıştım hiç kullanmadım kullanamadım ağırlığı çöküyo bebeğin boynu giriyor öylece duruyor satıyorum . Ya da ben yanlış kullandım😅
TugSozTan Biz kanguruya 3 ay üstü penye kumaş dediğiniz sling ten de aldık. Sling çok daha iyi sardığı için anne karnında hissi için ideal olduğunu düşündük. Biraz daha büyüdüğünde kanguru kullanacağız
Yeniannebulutlu Mamadus aldım ben de ve çok kullandım. Tek başıma dısarı cıkarken baglıyordum önüme bel agrıaı falan olmadı hiç. Ben tavsıye ederim.