Hizligonzales Kubare134 benimde ayni mayali pogaca gibi vucudum🤣 bol yuruyus ve ayaklari soguk suya sokmak biraz sisligini indiriyor.
Hizligonzales Kubare134 25haftaligim oglumda 30 dan sonra asiri sismeye baslamistim ama bunda cok erken başladı
Kubare134 Yazmelegi_ yataktan çıkmam on dakikamı alıyor kendime gelebilmem için .. Uyuşma ağrı şişkinlik 🙇♀️
Pikachukiz53 Kubare134 internette baktım buna karpal tünel sendromu deniyormus 2-3 trimeste gorunuyormus ve bende bir de birden oldu bir sabah ağrı ile uyandim ardindan uyuşukluk geldi
BurcuArya35 Havalar ısındıkça ödem articak sanırım bende 23 haftalığim eğer cok ayakta kalırsam yada sabit oturursam ayak bileklerim şişiyor birde tuzlu yersem o nedenle dikkat etmeye çalışıyorum çünkü bundan sonra daha cok olucak ☺️
Kubare134 BurcuArya35 misafirim var ister istemez ayakta kalıyorum .. Uyurken ayaklarımın altına yastık bırakıyorum uyanınca biraz diniyor
tgrlr 33 haftalığız ayaklarım ve ellerim inanılmaz şişiyor hamilelikte çok kilo da almadım ama ayaklarım davul gibi ayrıca sabahları el ve ayaklarımda ağrılar oluyor çok zor kendime geliyorum. Ne yapmak gerek acaba 😫