Muczm33 29 haftalık tüp bebekle hamileyim son günlerde çok fazla bel ağrısı yaşıyorum sizde de oluyor mu önceki haftalrda çok nadir bikaç defa olmuştu ama son bir haftadır hergün oluyor adet olacakmışım gibi belim sızlıyor