imrn_smsk Esr36 Kızmı erkekmi peki canım henüz 10 haftalığız 12 haftalık olunca randevum var bakalım hayırlısı inşAllah🥰
YigitPoyrazMomm Esr36 15+6 hamileyim 2 trimester balayı gibi dedikleri kadar varmış bulantım azaldı çok şükür bu hafta randevum var inşallah öğreneceğiz cinsiyeti sizin cinsiyetiniz ne canım😍
anneoluyoruuumm16 Esr36 11. Haftada kıza benziyor dedi 15 de kesin kız demişti. Bayramın ilk günü kadın doğum acile gittim orda ultrasonla baktı cinsiyet sordum belli değil daha netlesmez dedi. 17 haftalık olduk hafataya randevumuz var bakalım
PrensinibekleyenAnnee Esr36 benimde 16 hafta bı hafta önde gidiyor bı kız bı erkek devam ilk haftlar çok migdem bulaniyordu kötüydüm ama şimdi iyim şükür 🌸
Mervoll Cinsiyetiniz ne peki , hamileliğin başından beri ne şikayetleriniz vardı :) ben bugün 7+5im ara sıra midem bulanıyor salçalı yemek istemiyorum meyve yiyesim hep geliyor insan merak ediyor cinsiyetini hem tatlı hem ekşi yiyorum:)
Esr36 Mervoll cınsıyetımız erkek bende tatlı eksı bı arada yerdım ama genel de mesela suan ozellıkle tatlı degılde hep acı veya eksı erık yerdım kızımda da mandalına yerdım her gün sabah bulantılarım vardı kusma çok çok nadır
Sabina13 YigitPoyrazMomm ya gercekten balayimi …benimde 1 bitiyor…insallah artik rahatlarim..birde cocuk olunca daha da zor oluyor….ilkknde hic boyle zor deyildi
Esr36 YigitPoyrazMomm ah valla benımde ikinci ama ılk gıbıyım ılkı kızdı çok başkaydı bu da nasıl olur çok merak ıcındeyım
YigitPoyrazMomm Esr36 yaa ne güzel bir kız bir oğlan rabbim bahtını güzel eylesin çocuklarının canım benim💖💫
Yigit_Yagiz_Moms Benimde 13. Hafta bugün bitti. Bende çok merak ediyorum cinsiyetini. Bir oğlum var kızım olmasını çok istiyorum. Rabbimden hayırlısı sağlıklısı inşallah. Oğlumda bulantım yoktu bu sefer bulantım oldu. Birde yüzümü sivilce bastı şu an. Oğlumda pırıl pırıldı yüzüm. Birde oğlumda karnım sivriydi öndeydi bu daha yayvan oğlumda da tuzlu yiyordum şimdi de öyle. Ama yediklerimizle ilgisi yokmuş cinsiyetin. Daha çok vücut ihtiyacı olanı istiyormuş aslında
Esr36 Yigit_Yagiz_Moms ama bu anlattıklarına bakılırsa bence kız Ama Rabbım dağlıkla ve hayırlısı ıle dpgmayı nasıp etsın
Gebeyim-32 12 de erkek dedi şuan 15 deyim , bu hafta gidicem bakalım ne diyecek. Bulantı reflü sorunlarım bitti şükür 🙏🏻
YigitPoyrazMomm Sabina13 aynen kuzum çok şükür ilk gebeliğim istediğim gibi oldu toplasan 4 5 kere kusma gibi şeyler yaşadım onun dışında bulantım öyle fazla artmadı gerçekten 2 trimester çok güzel 2 çocukla zor olur biraz ama zamanla büyüdüklerinde biraz daha rahatlarisn inşallah
Yigit_Yagiz_Moms Esr36 amin inşallah… benim içime de öyle doğuyor ☺️ İyi dileklerin için tşk ederim 🌹