27.Haftaya geldik ama oğlumuza hala isim bulamadık kızlar. Sizce hangisi daha hoş duruyor ? Ben kuzey istiyorım eşim çok sıcak değildi. İstemiyordu kuzey ismini. Anlamı yok vs diye. Yanına Efe fikrini sundu. Efe olunca bi sıcak bakmaya başladı sizce kuzey Efe nasıl