Patiquin prilam kullanıyorsanız kademeli bırakmayı deneyin ben günde iki tane kullanıyordum bire düşürdüm önce. Teke düşürmek bile salladı 10 gün falan yine bulantılar zorladı ama ilk haftalar gibi berbat değildi dayandım. Bir ay sonra o bir taneyi de kesip tamamen bıraktım yine tam 10 gün zorladı geçeceğini bildiğim için dayandım ve bitti çok şükür ilaçtan da kurtuldum 🙏🏻
Bağımlılık yapmıyor diyorlar ama bazı bünyelerde yapıyor o ilaç bağımlılık tıpkı depresyon hapları gibi kademeli bırakmak gerekiyor bazen